No good, No more

You see those tears ive never cried, you hear my scream but ive never scream. You can see the sorrow but my lips are smiling. You can feel my heart beeting, even if its for the wrong person. I say I love you but i never get nothing back. I hate that life, but I still go on living. C


Texten jag skrev nyss. Jag kände bara för något,jag vill skriva ut mina känslor. För det varit lite bergdahlbana på sistone, och det känns inte bra det här. Jag vill bara åka iväg (jag ber att jag får åka bort till Indien med Olivia i en månad, jag skulle behöva det..verkligen) Och jag vill komma bort från människorna som är runtomkring mig hela tiden. Jag vill hitta nya, jag vill börja om på nytt. Skita i tillvaron. Det var allt för mig. Tack.

You know that i love you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0