My last goodbye

Jag vill bara säga godnatt till er alla! Framförallt mina favoritläsare Szoppe,Karin & Jasmine som "måste" läsa min blogg. Om ni inte gör det så kommer ni få pisk!! Iallafall så måste jag plugga nu för klockan är 11 och imorgn har jag musikprov,och gissa om jag pluggat till det-nej! Fick reda på det idag! Sen var mina favoritprogram på och blablabla,massa bortförklaringar.Men nu ska jag slita mig från datorn!

Mössan jag impulsköpte, inte för att jag passar i mössa, jag är ju inte alls osminkad på bilden! Hej och hå

Skinnsneakers, Som är otroligt sköna på! Skorna är från Warp.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vart har du köpt skorna? :)

2009-11-04 @ 15:14:04
URL: http://idaau.devote.se
Postat av: DANTE ROHLIN

WARP SUCKS !

2009-11-05 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0