Min helg

Saknat mig? :) Jag är tillbaka! Har iallafall varit lite för upptagen för att blogga i helgen. I fredags var jag med mina guuurls hos Agnes som hade tjejmiddag, blev en mycket stressig kväll och jag tror jag har redan skrivit ett inlägg om det? Iallafall finns det bilder från det här under. På lördagen träffade jag Natta,Mickan,Rebecca och vi åkte till min vän Petter som hade en egen hyr-lägenhet där vi festade med skåningar och härliga människor! Vissa iallafall.. Sen igår träffade jag Noah i dimman, vi åkte och käkade, sen mötte vi Milad och sen åkte Noah för att kolla på matchen så jag och Mille åkte hem. Jag mötte Olivia i min klass och sen sov vi här. Skön dag! Men idag har inte varit lika skön.. vi hade omprov båda så vi åkte härifrån 7 och vi började vår kampsport på friluftsdagen klockan kvart i 10. Det var sjukt jobbigt där! Jag är helt slut...Puss


Olivia och jag gör fulaste grimascherna vi kan

Vet inte vad jag gör men Johanna var fin iallafall <3

Jag, Feli, Agnes och Olivis

Amanda och jag, hemsk bild på mig men en av våra få bilder tillsammans! <3

Olivia och Veronika!

Janice, Amanda, Tess

Haha, vackra Felicia och Janice

Therese och Johanna

Älsklingar!

Jag älskar bilden hahaha

Vackra tjejer. Vad håller jag på med i bakgrunden? (Drev iförsej!)

Haha, när man har tråkigt ska man ha kul. Johanna visar rööömpan!

Jag har saknat er <3

Vi har kul tillsammans!

Kvinnan för kvällen! Och en galen apa i bakgrunden.

Aldrig sett en roligare bild. Jag var tvungen för jag hittade den! :P

Jag skulle gå :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0