Mi amore

Sitter och pluggar, jag tror jag har valt vilket gymnasium. Antingen Jensen norra, bara för det var en snygg kille som väglädde mig och småcharmade in mig där.. (alltså också fick gymnasiet att låta toppen) och mediagymnasiet. (Då vill jag alltså ha INRIKTNINGEN: JOURNALISTIK, eller estetisk men har inte kollat riktigt noggrant än..)Är det någon som går på det sistnämnda? Isåfall skulle jag jättegärna vilja ha era åsikter =) ♥ Träffade på många kompisar som stod och skulle hålla för sin skola för jag umgås med äldre men inte så lika många som är jämngamla, men iallafall rättså. Sitter och pluggar matte och mina ögon vill falla ut. Hoppas inte vi har redovisningen imorgon. Isåfall kommer det bli kaos! Vad gör ni denna kväll?
Det blir väl för mycket egobilder nu när jag inte har en kamera.. eller jo, men bara hemma (och den är trasig).


 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det finns ju media inriktning på jensen norra, där tänker jag gå, fast det blir om ett tag, ett år efter du börjar :)

2009-11-19 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0