Inne/Ute lista

Fixade naglar. Känner att jag blivit fixerad av det på sistone, och det borde vara en självklarhet att man ska ha fräscha och fixade naglar. Man känner sig också mycket bättre och då är iallafall den saken avklarad. Så gå inte ut med sönderbitna halvspruckna naglar med förra veckans nagellack på!

Vi dör samtidigt. Att nu är det bekräftat av Alex att han inte tänker låta mig dö innan för jag inte tagit vaccinet, han tänker inte låta mig vara före i kön utan kommer tränga sig förbi. Huh, det är väl bra att jag inte behöver dö innan? Iallafall dör vi om 3 år. Känns lite sorgligt. Eller mycket, isåfall vill jag dö innan.

Resa. Att kanske, om jag har tur, får jag åka bort med Olivia till indien i en månad och slippa alla i Sverige. Skulle kännas jätteskönt för ett tag. Det skulle jag behöva. Ligga där på stranden medans alla andra är bleka och deprimerade så är jag i Indien, shoppar för typ 1 krona och blir brun som satan! (och festar såklart).. (+ också att mamma vill flytta till ett varmare ställe. Det gillar jag?)

Vaccinet. Såklart måste detta vara med idag för att när det är epidemi borde de räkna med att folk ska vaccinera sig, för att smittan sprider ju sig på ett ögonblick, sedan att de skrivit på sin sida att vaccinet finns, men sedan när man kommer dit så sitter de där som vilsna hönor och skyller på allt annat förutom att de inte har kvar vaccinet och folk blir sjuka sjukt snabbt.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0