Imorgon = planerad

Hej! Sitter och FÖRSÖKER plugga men mamma ska SÅKLART höja ljudet och precis lyssna på musik, eller höga videos eller vadsomhelst som hon inte vanligt gör annars. TYPISKT!!! Jag ska iallafall skriva om texten på första världskriget i västfronten, någon som skrivit om det som vill hjälpa mig på vägen? Hihi... Sen ska jag plugga på matte. Jag längtar till imorgon, för ni vet att jag inte shoppat på jättelänge ju?! Imorgon ska ni få se! Jag har försökt liksom "använda" mina gamla kläder som funnits där i garderoben, men nu börjar jag bli deprimerad. Första saken efter skolan: Okej förutom att möta amanda, SHOPPA!! Sen blir det dans på kvällen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0