I love you guys

Men speciellt vill jag skicka till my most beloved ones! Karin, Jasmine, Alex
Ta vara på de som betyder. Jag har flera som betyder miljarder för mig, jag vet inte varför de här tre är just det antalet för mig just nu. Men det är nog därför för att jag nog mest litar på de just nu (alex tro det eller ej!.. :p) Och Karin och Jasmine ni fattar inte hur tacksam jag är för att ni finns där, jag skulle aldrig ha önskat mig mer av er. Ni är perfekta. Inget jag vill ändra på hos er, för det är som ni är som personer, som får mig att falla på knä. Jag skulle aldrig klarat det här utan er! Fast jag inte alltid visar min tacksamhet ska ni veta att jag älskar er mest tjejer! You are my only ones ♥♥

Kommentarer
Postat av: Alex A.k.a Szoppe

HAHA ^^

Så jag är någon speciell för dej va? :D <3

2009-11-13 @ 09:18:13
URL: http://alexlivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0