Fridaynight

Hej och hopp! Känner mig fräsch och allt man kan vara på positiva delen..... eller gör jag? Jag sitter iallafall i mitt kök nu, helt sliten och bara kaosat in med hundgodis till dixie och hon blir helt tokig och står och äter jättemycket och blir tjock, det gillar vi =) För jag är på gott humör för jag hittade en lussebulle mamma hade köpt till mig och det fanns mjölk, tummen upp! Jag var med Noah-(toa) nyss, vi gick runt på SÖDER och hade det skoj... Innan det var jag i skolan först, men sen efter skolan åkte jag till liljeholmen där jag mötte olivis sen drog vi hem till mig, efter det till mcdonalds, efter det hem till henne för att hämta grejer efter det till nico. Segaste placet att vara på en fredagkväll helt ärligt, vad tänkte jag med alltså? Drog därifrån själv sen till odenplan och mötte mimmi och bella.Toapaus i 5 sek skriver snart. Sen åkte vi till nacka. Jag åkte direkt tillbaka när jag insåg att jag inte skulle komma därifrån senare för det la i h*lvetets HÅLA!!!! Åkte direkt tillbaka bussen tillbaka och mötte Noa. Japp, min kväll. Imorgon kommer bli garanterat mer planerad och lyckad. Thank GOD!
(snart bilder)

Jag när jag äter lussebulle och dricker mjölk.
OMG jag blir nästan kåt på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0