Dont try to change me

Hey gullisar!

Jag kom precis hem ur regnet och sitter just nu och lyssnar på några av mina favoritlåtar, gud såna humörsvägningar jag haft denna vecka så det inte är sant! Leder till en massa tjafs då jag lägger mitt huvud högt. Men iallafall är jag på bättre humör nu, bara att om mamma säger något blir jag irriterad.. Lite synd, förlåt mamma. Samma med många andra, jag lägger min ilska på dessa. Jag ska kanske ta svininfluense-vaccinet imorgon enligt mamma men sen orkar jag inte vara sjuk och gud vet vad för bieffekter man får av de sprutorna. Är ni för eller mot nya vaccinsprutorna mot svininfluensan? Jag vågar ej! Kan heller inte bli sjuk till helgen då vi ska ut och k*u*ba :D


Den här killen skulle jag gärna göra vadsomhelst för. Come to mama..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0