Close your eyes,sometimes it helps

Halloja!

Jag har varit jätteduktig idag förutom att mina strumpbyxor gled ner hela tiden och jag gick som en säl, och att min mage var så svullet och gjorde så himlans ont! Imorgon har jag musik-prov så borde nog get started! När jag kom hem från skolan så åkte jag direkt till mamma och vi åt på fridays vid st"uuuuuu"replan, jättegott, sen gick vi runt i butiker och letade vinterjacka till mig som Zara,boomerang, NK alla möiliga och tillslut stadium, där hittade jag min drömjacka för 3999:- DEN SKA BLI MIN!! Helt vanlig svart, eller den från SOLO för samma pris riktigt snygg... åhjaa!! Fick med mig en svart mössa för jag tappat bort min andra 299:- samt skor för 400 :-

Hade på mig vanlig svart tröja och jeans uppvikta när jag gick ut andra gången.

 

Allt från Gina, but not me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0