Bättre uppdatering på G!

Hej!! Sorry för den dåliga uppdateringen..
Jag segade hela dagen igår, not to play with. Kollade på filmen knocked up och avslutade med grannfejden(?) tråkigaste programmet någonsin men jag var för lat för att byta kanal. Iallafall så var jag i skolan idag, matchade allting brunt som blev lite uttjatat för mig tycker jag, bruna boots,brun kofta,brun klocka,brun väska och brun halsduk! More is more. Valde att gå osminkad idag, inte det vanliga alltså. Var för trött så jag åkte hem och nu åt jag lite av det mammas kille lagade och det är supergott! Har ni sett mina naglar förresten?

Har dans ikväll det får jag inte missa.



Fint utan smink eller bara brutalt? (övriga bilderna tagna imorse)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0