Alone

Gjorde ett videoinlägg men man ser knappt något på den så jag försöker lite senare! Om ni vill alltså??.. Berättade iallafall kortfattat om denna inlägg att jag har huvudvärk just nu för att jag var ute i kylan och det blåste kallt när jag var på promenad med hunden även fast jag hade på mig täckjacka. Och angående det så vill jag ha en ny jacka. Idag så försov jag mig typ 3 timmar men kutade och hann precis till idrottslektionen, vi hade jojotest men jag var knappt med för man får en 2 chans nästa vecka och det var så trångt att springa.. Hade också musikprov och det gick sådär. Pluggade precis innan.. Ska kolla på internet nu, vill nämnligen börja på kickboxning! Vet ni något bra?

Satte på mig en varm ylletröja på direkten när jag kom hem. Annars hade jag mina nya dojjor, ljusa jeans från Zara, stor grå huvtröja och min skinnjacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0