Whatever

The notebook. Behöver jag säga mer? The Notebook... Jag älskar den! Hade aldrig sett den och jag har alltid varit så kritisk mot den för att alla sagt hur bra den är och det sett ut som värsta B filmen men den var faktiskt riktigt bra! Jag älskar den nu... Ni som inte sett den borde se den tycker jag! Ja iallafall, började klockan tre men var tvungen att göra en annan grej så efter det mötte jag benji och hans kompis men bara liten stund sen drog jag till stan där karin vlad axel och gurra var men jag och karin gick och käkade glass sen och drog sedan hem till henne och åt en massa (som vanligt...) Sen åkte jag hem nyss och har varit en ganska lugn dag ....

IMORGON FYLLER MIN ÄLSKLING 16 ÅR! Ja... gissa vad jag ska göra till henne imorgon? Hehe njaaa... jag vet att hon läser det här så jag ska inte vara så osmart, det får ni se imorgon! Juste, jag blev intervjuad av DN idag... kommer säga till er när ni ska läsa den. Några sidor på mig antar jag, really cool.... Ny tröja förresten... gissa från var?


Nya sköna tröjan samt jeans från Zara och mitt gamla armband från "Shecity"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0