Vi har funderat på semester

Jag vill utomlands! Och förutom att jag ska till papsi så ska jag åka runt europa med mamma o storebror. Jag vill till kreta igen, det var så fint sist. Jag längtar tillbaka! För då var jag lite mindre och inte sådär jätteintresserad. Men.... nu gäller det!

Jag ligger i poolen på "Corinna mare"

Frukost på hotellet

Jag och storebror sitter vid baren

Lite av hotellet

Vid stranden

Kolla vad liten och ful! Då brydde man sig inte om hur man såg ut

Ser ni? inga ögonbryn typ! eller ja, blonda. (GAMMAL)




Sen var det mer men jag hittade inga bra bilder för det... åh! vill tillbaka. godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

guud vad söt du va!(nu också!) :D

2009-05-04 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0