Today

Hey babies!

Igår fick jag skjuts på moppen av Victor till tekniska, som var riktigt snällt! Jag hade nödläge så han skjutsade mig. Never mind! Jag kom till Karin, vi fixade oss.Vi blev riktigt glammiga och fina! Sedan drog vi till Humlegården och hem till Malte. På vägen träffade vi först på Jojje och Sebbe, och sedan en massa folk (hela gänget som jag var med i Fredags). Vi kom till Malte och där var det en massa och kvällen blev riktigt skön! Nu skriver jag och Malte med varandra, riktigt gullig människa :) Imorgon är det skola, och det betyder: ZzZzZz.. Jag gjorde faktiskt ett videoinlägg tidigare idag men den raderades typ? Jag hatar min design dessutom! Är det någon som kan fixa, den är som för en 5 åring! Idag var jag på teater med mamsen och vi åt på harran. Som är riktigt gott. Whatever! C you

Haha the straingest photo on me in like forever?

Igår kände jag verkligen att det var en snyggodag för mig, och det var det men som Karin är lyckades hon ju verkligen ta en riktig smarrig bild på mig nerifrån så jag ser ut som en elefant. Hon är ju bara för bäst! Hon kunde ju inte ta andra bilder? Där bärde Chricke upp mig och andra bilden är Gustav (seg) Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0