Tisdag - missar ugly

Hej bloggen!

Hur mår ni? Vår kabeltv la av vid åtta så jag missade ugly betty så satte den på när desperate började, någonslags djävul däruppe?! Alltid ska jag missa Betty..... typiskt... Iallafall, jag lever, jag mår bra och jag är tjockare än någonsin. Gud så jag äter! Inte bra alls(!) Det där med gymkort, varför har jag det om jag inte går dit? Okej, i veckan måste jag göra det, nu har jag lovat. Om det inte står att jag har varit och gymmat på någon av inläggen innan nästa vecka får ni personligen slå mig med en lampa. Deal?

American Smile

Mina håliga jeans - andvänder dom inte ofta faktiskt men dom är sköna nu..

Byebye KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0