Mella Pella Mozarella

Hey y'all!

jag har varit med mella idag, vi åkte hem till henne i välling by och hitta på massa knas hemma hos henne haha hon fick damp när hon fick sendrag, det var så himla kul kunde inte sluta skratta och hon skrek en massa svärord som (ursäkta) typ FITTA! ÅÅÅH MAMMAKNULLARE, FAN JÄVLA HÅLL KÄFTEN! haha hon fick seriöst anfall. så gick vi ut me hennes två urgulliga hundar leo och fanny. inge speciellt, skulle gymma men fan vad jag är lat! imorgon, okej.. imorgon!! Juste, de tabletterna jag köpt för håret, funkar, de funkar verkligen mitt hår har fått en tjockare variant och är mycket starkare. Kanske inte syns men om man känner på det, jag är vrål hungrig och tänkte ge mig ut på en promenad med min bebi dixie! Snart kommer väl mamma hem med mina favoritwok, seriöst jag blev assur när jag kom hem och det inte fanns mat och jag trodde mamma lämnat pengar, men vafan?! ICA KUPONGER för 25 kronor? För det första ligger första ica härifrån åt HELVETE (?) för det andra, vad ska jag köpa för 25 kronor, på ICA? en nöt? Ja och nu ringde jag henne och klaga såså.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter tabletterna? kram

2009-05-15 @ 22:20:40
Postat av: Corinna

Det kan du kolla längre ner där jag skrivit om de! :)

2009-05-17 @ 01:00:13
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0