Home Sweet home

Hejhej! Kom hem nu, jag har varit med Melissa och hennes lillebror Kevin. Vi hade lite kul vi gick till rålis och där var det galet nice, visade rumpan till varje sightseeing båt. Och sedan låten "wake me up before you go, lalalalala hit that high. wake me up!" Sen åkte jag hem och åt, sen drog jag ut och träffa Karolina och Mischa vi träffade chricke och alla men dom vägrade gå upp dit så vi stack till zinkensdam men det var så svintråkigt där så jag drog till ivar och där var ivar, benji, gurra, daniel, daniel senare kom frida också men jag var tvungen att dra. Daniel skjutsade mig hem med sin moppe och det var en lång väg, men tackar honom för den.. puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0