Grrrrrrrrrrreat

Tack Amanda för fetläppen jag fick ikväll! Amanda råkade slå till mig så jag började blöda på innerläppen och då svullnade min läpp upp i kanske en halvtimme, men det ordnar sig. Uppdateringen suger, men kortfattat har jag haft askul hela helgen. Igår var jag med Emeliy vi gjorde massa knas, sen drog vi hem till mig när vi varit hos henne. Vi åkte till rix fm jag var där i 5 sekunder då jag drog och mötte upp alla andra och vi drog till pontus. Vi gjorde det idag också, det var mer folk och asschyst! Tidigare idag var jag på stan och köpte ett par asfräna lila shorts (bilden under) så åkte karin hem och jag till fridhemsplan där jag och mamma åt längre ner vid stranden asgott, så drog jag och mötte amanda, felicia, karin, janice, madeleine, lollo, frida o.s.v och så drog vi dit. Japp det var allt från mig vi höres! (Pssssst... hehe,  ni måste komma på tisdag, emeliy ska ha dansuppvisning i kungsan klockan 7. Hemlis! KOM)

Vi tog typ asmånga bilder och MED MINA GLADIATOR skor men såklart så valde inte karin den bilden utan den som jag ser ut som en potatis OH FYFAN! aja den heter duga.

Mina accessoarer för kvällen

Can't see..

Åååh, fett snuskig bild ju mm.. KÄNSLIGA LÄSARE TITTA BORT! Så ser det ut innanför min fuckade läpp..

I like colour...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0