DN

Hej sötisar!

Jag kollar på never been kissed, drew barrymore som spelar tråkig och ja, töntig. Så ska hon göra reportage som 17åring. Den började för en halvtimma sen så den har inte kommit så långt, imorgon ska jag möta Elin vid 10 tiden och bli intervjuad av Dagens Nyheter. Vi ska prata om Mentor som jag är med i. Så jag kan berätta när tidningen kommer ut så kan ni kika in! Sedan börjar jag vid 3 och så efter jobbet ska jag träffa min älskling Karin och ja kolla på bio har vi tänkt för det blev inte av idag. Hon var hemma hos mig nyss och vi pratade och åt en massa glass.. alltid lika bra med min sötis! Ha en bra kväll... puss på er

Osminkad och slapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0