Dålig uppdatering

Det är sämst att jag inte hinner uppdatera så mycket. Jag vet, och jag ska försöka komma igång med det och jag har sagt det ett tag. Men jag vet att jag kan och jag vill kunna göra det, men det är så synd när man har en dålig design och inget roligt att skriva om. Jag vet att jag kan, lika så som stora bloggerskorna. För det är ett intresse! Och imorgon ska jag vara med Jasmine och kanske Victor och hans kompisar sen kanske hennes kompisar jag har ingen aning det får vi se imorgon. Två böcker jag köpte medans jag köpte Karins present iförrgår:

Två böcker som är riktig catch match för mig! "Att köpa lyckan" och "Dumpa honom"
Kram på er! Och jag lovar, jag lovar er att jag inte lägger av jag ska faktiskt börja fokusera mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0