Yeeah.. godnatt

Hej! Jag skulle ju färga ljusbrunt, och det blev misslyckat.. fast jag hade i den jättelänge så har man ju inte märkt någon skillnad eller hur? Ja, så jag ska till frissan någondag den här månaden och funderar på att slinga mitt hår ljusare, långt och ljust skulle vara finare men jag får väl köra med kort eftersom jag typ klipper mig varje vecka... störande nu när jag kom på att jag vill ha ljusare! var med karin idag och de va SUPERKUUUUL!! Yihuuu.. så lovade vi att vi ska gå in i guccibutiken, i oäkta kläder o massa och ba aah men daarrliiinggggg (ja driva iallafall, dom är ju så himla seriösa därinne!)





Nu ska sömniga jag kolla på sanningens ögonblick (senare) och äta våfflor mamma gjort!! MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0