Waynes!

Amen tja efter en lång tid. Har tänkt att börja lite smått och sen tillslut köra helt. Vill ju inte lämna hela bloggen åt C ;) Hah! Idag har jag jobbat på waynes coffe, praor där så det är rätt scnajs. Får göra skit mycket mer än vad jag trott, men det bästa av allt. Får äta vad jag vill, ta vad jag vill, när jag vill och allt. Gr8! Så första dagen startade som värst. Skulle ta tuben 07.34 men fan heller, det kunde jag snabbt glömma. Det var stopp i trafiken och stod och väntade på erkättnings bussarna mot stan i en jävla timme. Stod med tygskor, kylan gick tamigfan rakt igenom. Det gjorde ont, folk trodde du jag var kiss-nödig. Stod och hoppa som en jävla kängru för att få blod ner i fötterna. Jag hann hem och tillbaka, hämtade vantar och ringde min handledare.Men aja, slutade med att jag fick nog. Tog 509 till Solna C och tog tuben mot Kungsträdgården hoppa av i TC och bytte mot Hötorget. Framme halv tio, började liksom 8.. *pinsamt* men tjejerna där var skit söta mot mig, fick värsta kläderna och allt. Hade faktiskt riktigt kul!
/puss M

Kommentarer
Postat av: julia

på vilken waynes praoar du ? :)

2009-03-02 @ 18:38:34
Postat av: M

Kungsgatan 14, vid stureplan.

2009-03-02 @ 20:00:53
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0