Vi hörs imorgon om jag får tag på Internet

Det är så himla typiskt. Att interneten slutade funka på apple datorn (mac)..

Iallafall så fick jag (äntligen!) mammas dator i typ 2 minuter. Jag kollade på sanningens ögonblick och sen det där horprogrammet, nu kollar jag på trean då det är i hennes skor. det är det väl? ingen aning. tror det iallafall med cameron diaz. Mötte dantish på fridhemsplan så gick vi en långpromenad då vi bara snacka, vi har ju känt varandra så länge. det känns bra att jag kan vara helt normal med han för vi e så lika på något sätt. iallafall så snöade det ju så det var svinkallt så vi åkte hem sen. Snart ska jag sova.. så godnatti

Dom goda wrapsen mamma gjorde med nyttig fyllning

Jag såg ut såhär när jag gick ut. Men man ser inte mycket. (Mjukisdräkt)

Det blev mycket bra städat denna gång, eller lite bättre än förra iallafall.

Min tvätthög. Så nu har det tvättats..

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vart har du köpt din jacka? puss & kram

2009-03-23 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0