Utråkad

Snackar med Magda i min klass för att hon ska få mig på roligare humör. Haha, mamma kommer snart hem hon är ute och handlar. Min hund har tystläge hon har inte skällt på hela dagen, konstigt? Gumman då... vi ska ta henne till veterinären om det blir värre.

bläddra ner bland smsen och räkna till 10.

1.Vad skulle du säga till din pojkvän om han var otrogen mot dej?
-  Driv inte:( När åker du dit?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
-
Nej men det är lugnt
3. Vad är det första du skulle säga om en kompis blev på körd av en buss?
-
  Nej men det var inte du
4.Vilket sms blev du mest berörd av?
- Ring röstbrevlådan du har 5 nya meddelanden o.s.v ...
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
-
är du vaken älskling?
6. Vad skulle du skrika om du vann 1 miljon kronor?
- Ojdå :( va jobbigt <3
7. Vad skulle du säga till gud om du träffade honom?
-
A tungt.. Galet med pussar på dig <3
8. vad vill du höra mest av allt?
-
Corinna, är du där?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
-
  Jag säger sen<3
10. Din mest romantiska replik?
- A åååh<3
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Haha du skulle sett mig i action, i den låten asso


Haha fan vad tråkigt! Nu blev jag ännu mer  utråkad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0