/ C Angelica E

Jag och mamma har småbråkat lite och det är synd.. vi sa förlåt sen men det har varit en massa humörsvägningar för mig den senaste tiden.. hmm.. Så på torsdag ska jag till pappa. har snackat med mamma att det kanske är bra om jag skulle umgås me farsan lite också, kanske ska bo där i sommar liten stund bara. njuta av läget liksom att jag faktiskt bor i frankrike också!!

Menmen, sitter här och saknar min bästavän Karin. Kommer inte kunna sova på hela kvällen känner jag, hur kan klockan vara så mycket som 11 redan? Gud vad bra att det är studiedag imorgon! Thank god!! Jag älskar min mami mest i hela världen o min bebis dixie det finns inge som ersätter min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0