Tittar runt på Mio.se

Tittar runt på olika möbler jag vill ha i mitt rum på mio.. men jag hittar nästan ingenting av det jag tittade på igår när jag var i heron city och i mio där. Jag vill ha ett såndärt skåp man kan ha på väggen, en lång vanlig brun var man kan ha lite onödiga saker. Så ser det stiligt ut. Så har jag tänkt på en stor garderob, där det finns utrymme för både kläder, skor o.s.v. Det här var det närmaste jag hittade av mina val..

En byrå är alltid bra

En liknande, ja ni fattar. En byrå!

Som sko eller typ pappershylla?

Den övre fast helbrun eller den undre som helbrun/helvit och då tänker jag PÅ VÄGGEN!

Garderoben jag vill ha fast då vill jag bestämma hyllorna.

Dom övre till höger är sånna jag vill ha fast bara i en färg. Get it?
Vad tycker ni? Några förslag?
/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0