Tillbaka från en låååång.. resa

Vågar jag verkligen färga så ljust??!! Ja? Nej! Nej?? Jo... nja..
Jag har beslutsångest om, om jag verkligen vågar köra den här gången. Jag har alltid tyckt att mörkt är riktigt fint på mig (eller iallafall bäst..) och att jag trivs i det bäst, och lala.. men den här gången fick jag inte köpa mörkbrunt/svart.. utan så ljust som - ljusbrunt! Och jag vet helt ärligt inte om jag vågar köra på det än, nu när jag inte är så brun faktiskt.. Läsare! Hjälp mig!!! Ska jag köra på ikväll eller inte? Måste endå duscha...

Så vad säger ni? Yes or No? Is Corinna going brown 4 real?


Kommentarer
Postat av: carolina

jaaaaaaaaaaaa det ska du!!!(:

2009-03-23 @ 21:47:05
Postat av: Anonym

Kör på det!

2009-03-23 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0