Städ-dagen

Hejsan! Äntligen börjar jag bli klar med rummet. Vi har tagit bort soffan helt totalt bort från mitt rum för den var störande och lagt den i mellanrummet och det ser mysigt ut till öppen spis. Ska snart låna mammas dator så att jag kan publicera ett videoinlägg så kan jag göra det snabbt och enkelt! Dixie är helt på mig hela dagen, hela tiden är hon bredvid mig. Blev sur eftersom hon var där jag skulle städa hela tiden och hon kom tillbaka efter 5 sekunder igen när man sagt att gå till mamma istället. Jaja, nu funkar det. Hon är lite nervös för vi flyttat runt på möbler och hon tror typ vi ska fltta. Nu kollar hon på mig med hundögon... What am i going to do?

Sorterade min "neccesär"-bland låda

Örhängen jag köpte för 49:-

Mina klippta jeans, dom ser korta och tjocka ut men det är strl 24 och dom är korta för jag klippte dom!

Armbanden från Freedom, 10 kronor

Lack tightsen från Gina, 149 :-

Det blev stopp när soffan skulle till vardagsrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0