Skattjakt med mentorer

Hejsan!

Jag ska somsagt till skolan imorgon. Och då fick jag gå ut nu på kvällen med min mentor Elin och vi gick med en stor grupp mentorer och runt på stureplan och gjorde tävlingar. det var riktigt skönt att vara ute bland andra, känns som jag varit instängd i evigheter (fast det inte är så). Iallafall så var vi superduktiga, vi var med mentorn Lida och hennes "barn" Karro. Riktigt sköna båda två, så efter grejen så åt jag och Elin på tacobar. Nu ska jag läsa min engelskabok så har jag gjort det, och så ska jag hämta min No bok imorgon från skolan och börja plugga till NOprovet om kroppen som är prov på onsdag. Ska satsa på VG eller MVG! Behöver lite beröm.

Precis när jag pratade med Karin så la det av, som jag sa karin så tog mina pengar slut! Du kunde ringt upp *sur min*.. men ja nu vet du iallafall det! Måste bara säga att en himlans otrevlig tjej var på mentorgrejen jag störde mig verkligen på det, jag vet att du läser min blogg. Du känner mig, varför bara inte säga hej? agro. haha! / Candi









Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl! Nu är det VG eller MVG som gäller på NO-provet =)



CU!



/Elin

2009-03-26 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0