Sjuk.. igen!

Jag kom precis hem. Har fetaste halsen, jätteont och så... imorse vid 9:30 var jag i tvhuset och fick ifylld min praolapp av en man. Så åkte jag till min skola och missade spanskalektionen, åt mat och sen på so:n var det uppspelning av pjäser då vi gjort en sådan som (vi har politik just nu i ämnet) vi skulle spela upp som i tv, så jag var en reporter som var direktsänd men den egentligen inte var just då alltså.. ja, den var inspelad men vi låtsades att det var live..

På svenskan haha bet jag emeliy i näsan, det såg ganska roligt ut kan jag tänka mig. Ja, juste! Och jag förväntar mig få ett VG- MVG i svenskan.. wihooo.... yey. Nu ligger jag hemma och mår sämst, jag är sjuk och på torsdag ska jag till karolinska och kolla min hals. När blir operationen? Well ill see...

Och shit det gick verkligen inte att missa att först var det helt klart i himlen, sen blev det grått.. sen började det små snöa och sen blev det storm i typ 1 minut. Klimatförändringen är på väg? Hjälppppppppp!!!!!!/ C





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0