Plugga, plugga plugga!!

Hejsan!

Har inte haft tid att blogga så himla mycket för jag satsar väldigt mycket på plugget just nu. Idag har det sett ut så att först så hade vi alla lektioner, så hade jag lunch och kilade ner till fannys praoplats på mcdonalds!! hahahaha hon är städerska.. gud, stackarn.. Iallafall så slavade jag henne o åt en glass. Så hade jag utvecklings samtal vid halv tre och det gick asbra, allt var helt glasklart bara att min lärare sa att jag skulle sova mer typ.. haha för jag kommer försent o.s.v ganska ofta..

Iallafall så ska jag välja bort spanskan och förbättra mig på engelskan tyckte jag så jag väljer engelska som språk, och ja... o.s.v. har pluggat på elins jobb idag och sen kollade vi på kenny starfighter.. jag tyckte inte den var speciellt bra, speciellt inte från björn gustafssons sida... han var tråkig! synd.. iallafall så var gustav eller vad han heter stellan skarsgårds son var iallafall lite söt tycker jag.. haha!
 
Ska försöka ladda in lite "vilken outfit ska jag ha?" bilder som jag tog nyss... kan inte bestämma mig! alltså det blir alltid till slut the "safe card" alltså att jag inte kan ha kläder som jag inte använder, SOM ÄR TUSEN!!!!! ska sälja massor snart... orkar bara inte.. andvänder inte ens en 8 del av mina kläder... bajs! /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0