My weekend!

Fredag, var med tilda hela dagen i skolan. Eller dom ynka 2 timmarna vi behövde sitta och garva för att sen dra. Träffade Mariss och Hanna åkte buss med dem ett tag, möte sedan upp Unn i Solna c. Och två tjejer till, typiskt mig minns ja fan inte vad ena tjejen hette men en hette Amanda. Efter det drog jag och unn hem till henne och chillade, sen fick vi springa till kista c och ta tuben till solna c och möta zazz, sen bussen hem till mig. Jag byter om, sminka om mig och sen var unn tvungen att åka tillbaka till solna och senåkte ja värsta skumma vägen så tog tuben till hallonbergen och sen möt kista och mötte upp unn och sara J på samma tåg. Så drog vi hem till unn började fixa oss och sen var det röj. Det kom några killar och inte mer med det, Åkte hem på natten. Thats all!

Lördag, vaknade ganska så tidigt. Träffade Fredrica, hon kom till mig. Sminkade sig och sen drog vi till medis för att träffa Sebbe och johan. men.. vi var sjukt hungrig, vi hällde i oss mat från burger king. sen träffade vi killarna, gick runt lite med dom och chillade (Har faktiskt bilder från den ddagen!!!) aja, sen drog ja hem igen och fredrica hade typ glömt halva sin garderob hos mig så vid halv tio tiden drog jag hem till henne och lämnade av sakerna och då var jasse och mella där och det slutade med att både jasse och mella sov hos mig. Vi såg på the hills maraton tills mella somnade sen började jag och jasse med gossip girl maraton. yeah!

Söndag, vaknar rätt tidigt av mella. Jasse sov mer. Jag och mella satte på bolt och typ låg i sängen och chillade. Sen vaknar jasse. Och dem skulle in till stan och hämta någon fri produkt och jag vene fan. Så dom drog vid halv två. Sen har jag rensat bland mina väskor. Trodde fan inte jag hade så många:O aja. Sen har jag städat lite och så.

JÄLVAR!!!
NU ÄR DET GOSSIP GIRL!!

PUSSS /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0