M

Men tjenafan, M is in the house fellas! *saknar C*
Så hänt idag? Själv har jag verkligen missat att breätta för er att jag inte prao denna vecka. Skulle egentligen på Cafe 60, sveavägen 60. Men fyfan heller! Shame on them. Man ska fan inte ta emot prao elever ifall eleven får stå i ett hörn i tre jävla timmar. SÅ irriterande. + det var en till tjej som var där och prao och deras föräldrar kände varandra så hon fick göra jättemycket, själv om jag tog ett steg från mitt hörn var jag ivägen.. Bläfyfan!

Så går faktiskt i skolan, bättrar på betygen. Haha även fast jag bara är där till halv tolv från nio. Väldigt chill, sitter bara framför datan. Skriver klart lite grejer, läser och så. Nääjz! Vid ett var jag hos Jasse. Vi har inte gjort alls mycket, mer tagit det lurre. Snackat, kollat i gammla skolkataloger and so on. Yeah!

Och eftersom C ska till underbara France så kommer jag leva med bloggen ensam i några dagar. I'll do my best, promise!!

(saknar U ?bästavän?..)


PUSS

Kommentarer
Postat av: natta

svar: haha, du är tyvärr inte den enda som sagt det :P Men kul att du blir underhållen ;) hah

Saknar dig också en väldans mycket gumman!

2009-03-11 @ 17:13:01
URL: http://nattay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0