M, sara slaggar hos mig! 7/3

CORINNAAAA!!! Seriöst, jag ser ut som världens minsta lilla barnfjärt på bilden. Måste bytas!

Aja, annars då? Känns som att varje gång jag skriver i bloggen att ja ska börja så gör jag inte det.. Väntan på en egen fungerande dator, ge mig tack! Sitter knappt vid datan längre, eller iallafall verklingen inte som innan. Aja, jag behöver en ny fresch start. Nu tog ju prao tiden slutn på waynes coffe -synd,trivdes ändå rejält mycket. Nu veckan som kommer hamnar jag på cafe 60 - hört mycket kretik från både bra och dåliga sidan. Att killarna som jobbar där är rätt snuskiga (så mycket om en tuch och jag sticker!!!) Aja, så startar där vid 10 tiden på måndag. (wish me luck!)

Hade ett ganska intressant samtal med Sara imorse.
Varförvarför måste jag vara så jävla kräsen när det kommer till killar? Jag kan aldrig "binda" mig och när jag väl gör det är det bara skit killar i slutändan. Jag vill inte vara kräsen, jag nekar alla som vill komma nära. Jag släpper inte in någon. Jag har alltid vart den där "bitchiga" typen som jag fått höra. När jag var mindre släppte jag inte ens in nya vänner. Vilket jag så stort har ändrat nu. Jag kände nog mest att jag inte behövde några nya vänner, att det dög med dom jag har.. However.. Jag vill ju ha en kille, min kille, som jag älskar och spenderar tid med. Varför kan aldrig han komma fram?.. Jag vill inte ha svårt med att öppna mig, men jag vill inte heller vara överdriven.. Allt blir så jävla svårt, allt är fel nu för tiden.. Det känns mer som att jag "leker" med killar, och sen går jag vidare. Jag binder mig aldrig :(

Show me the mening of being lonely? - Svara på min fråga. VIlka goda skäl finns det att vara killfri?


Kommentarer
Postat av: C

Gumman! Det finns tusen skäl att vara bra utan en kille. Varför skulle man behöva behöva en kille? Vi är unga, om vi skaffar en kille är vi tillsammans med han i kanske 2 veckor eller 5 år? Tänk om det blir 2 veckor = vad har man tjänat av det? 5 år? Man missar allt som man kunnat göra om man var singel. Varför ha en när man kan ha alla? Visst.. jag har ögonen för en, men endå så är det svårt. När man inte har en kille, är det bara en man kollar på. Men när man har en, så kollar man även på andra fast man inte gör det med flit. Killar är skit, det vet du! Alla är likadana, du kommer hitta din kille. Det vet jag, Martina jag vet vad vårt problem är = vi är kräsna. Många av mina kompisar har tusen killar i veckan, jag sitter och undrar? Varför? Dom är inte alls kräsna. Dom tar vilken kille som helst som kommer, men jag tar 1 av 15.

2009-03-07 @ 15:16:26
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0