M

Hey!
Asså shit, jag vet itne riktigt om jag kan blogga nu.. Herregud! Det är så jävla mycket och C skriver så jävla ofta, och får värsta dåliga självförtroendet så kanske ska låta henne skriva en egen? Jag ska göra mitt allra bästa!!!!

Just nu gör jag inget, städar mitt rum. Har precis duschat och kom hem för någon timme sedan. Har vandrat runt i stan med Nadja hela dagen. Hon har shoppat som vanligt (riktig shopaholic!) Men så vi har traskat runt i stan en aning. Förra veckan beställde jag 2 väskor och en kjol. Och imorn ska jag köpa två par skor som jag har lagt undan och självklart tänkte jag lägga upp bilder från luren men det är snodd och har inte usb.n till den jag har nu, en gammal och grå skit (sry anna!!) haha, det är hennes gamla.

Imorgon ska det lunchas med Saga. Drar dit och sen till stan och köper  skorna. Efter det vid fyra tiden så drar jag till jessica där det är som en fest, BYXMYNDIG BABY!

PUSS, skriver ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0