karin larsson

Förlåt för att jag är cepe i telefon just nu jag är helt flum. haha men iallafall, jag älskar dig över allt annat. du är värd allt bra i hela världen, jag älskar dig och skulle kunna skriva en hel bok om dig. jag vill att vi ska vara så tighta som vi var förut. och fortfaarande när jag tänker en lycklig dag med dig tänkerjag på dagen när vi var ute jättesent på strandvägen och vi hade askul.. jag har alltid kul med dig, jag kan berätta allt till dig och lita på dig. du kan göra samma med mig, ja lovar min älskling. vi ska INTE glida isär, vi ska bli tightare än tights. Ja, bästevän. Som jag väljer att kalla dig efter alla våra minnen, egentligen har vi känt varandra i 10 år men .. ja det blev inte så efter pausen. men jag har gjort allt med dig, gråtit skrattat bajsat och druckit m.m hahaha... ALLT! älskar dig

bilden från den kvällen. världens bästa kväll.....

Kommentarer
Postat av: karin

älskar dig och kommer alltid göra det!

2009-03-26 @ 19:46:06
URL: http://thyranic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0