Kameran & internet fuckar

Suttit och pluggat i två timmar och nu börjar jag faktiskt tröttna. Har skrivit in ett helt häfte, ja jag är riktigt stolt att jag suttit och tagit tag om det. annars brukar jag bara åh jag pluggar men sen sitter jag vid datorn eller fastklistrad till mobilen. Det är lätt att bli det, eller tv:n, om den är på. Men det var den inte! Så ikväll eller imorgon ska jag förtsätta. Provet är ju endå på onsdag så jag har god tid på mig. Igår var jag och min bebis Jp (jeanpierre) på bio: en shoppaholics bekännelsen. Den var grovt bra! Alltså alla bra omdömen den kan få - ska den få! Den fick en att skratta vansinnigt mycket.

Iallafall, så regnade det ute.. så jag orkade inte vara ute, det var fredagkväll, och jag åkte hem vid åtta! Det är sant. Ja, jag kan lova er att ni som var ute igår, har en jävlig förkylning och baksmälla. Men det har inte jag! Haha, nej men vad hemskt det låter. Aja, jag och mamma mös hemma framför tvn. Först åt jag hemskt massa popcorn o kyckling o druvor o shit. Sen somnade jag paddam, vid tio kanske? Så jag fick typ sömngå till min säng, men jag kommer inte ihåg någonting. Bara att det var jävligt skönt. Bilder kommer men kameran fuckar, och så gör datorn också.


Nu ser det ut såhär igen, så jag får återigen städa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0