JOFAMA BY KENZA

Jag ska nog ut och träffa en killkompis snabt. Som jag inte får av mamma men jag tänker göra det endå pallar inte tjafsa, mår ganska dåligt. enligt henne får jag inte gå till skolan imorgon men måste iallafall lämna praolappen tillbaka till skolan för det är sista dagen imorgon. det är kallt ute så det är inte så kul för mig, jaja vi får se hur det går.. Jag är med i kenzas tävling och tävlar om hennes jofama by Kenza skinnjacka. Den vill jag sååå ha! När man skrev i kommentarerna var det många som smörade överdrivet mycket som t.ex: "jag har blivit rånad" och "jag har ingen jacka" eller "vi har det jobbigt just nu" o.s.v /candy

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du träffa? :)

2009-03-24 @ 18:25:52
Postat av: C

alex

2009-03-25 @ 10:17:34
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0