Internationella Kvinnodagen

Hej fabulus! sitter hemma med min sjuka hund dixie och tycker verkligen synd om min lilla bebis. eftersom jag köpt naglar s¨fixade jag dom och dom blev bra faktiskt! bara 110 kronor och dom ser faktiskt stilrena ut. köpte också piz buin solsprej för 170 kronor och två läppsyl, hårspännen och mamma köpte ljusare hårfärg till mig för jag har utväxt hela tiden och hon ska fixa mitt hår typ. vet inte vad,men hon köpte iallafall en ljusare färg än vad jag har nu, för jag vill helst hålla det mörkare brunt. jag åkte enda till slussen för jag trodde det fanns kvar den där tunika tröjan jag vill ha.. men den var slut, ska leta vidare imorgon! hoppas den finns kvar jag är helt besatt. idag är det internationella kvinnodagen och snart kommer mamma hem vi ska göranågot mysigt!! vad ska ni göra kära läsare?

bild på mig och mamma jättelänge sen

ungefär den här färgen tänkte vi oss då

Naglarna och min mjukiskofta

Lite pozzaaaaaaaare

Min sjukling på bild:(

Alla bilder tagna med webcam.

Jag åker till Frankrike till daddy på torsdag tror jag och då tar jag me datorn och bloggar därifrån såklart! Ska försöka låna mammas kamera också! kommer hem på måndag igen..  /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0