Ingen internet! Fixar det..

Hej allihopa!!

Jag har inte haft internet och därför har det inte varit några inlägg från min del. Lyckades nu få liten stund med trådlöst på mammas dator. Köpte tre tröjor igår, ett linne, en tshirt och en tight tröja med urringning därbak. Visar bild nedan! Idag har jag varit med Ellinor och så följde vi med alex, simon, majid o dante till vanadis. men sen efter gick ja o ellinor till ett solarium för vi skulle kissa och så skrev jag en lapp på väggen för man skulle det. så skrev jag "corinna och ellinor har varit här. Aldrig solat men bra toalett!" så när vi skulle ut hörde vi en mans röst: Hur gamla är ni flickor? och vi blev rädda, för vi såg ingen. Sen blev det tyst igen. Ingen var där men rösten var nära.. läskigt?

Nu ska jag snart sätta mig på cykeln (spinningcykel) jag har hemma framför tvn och så ska jag städa rummet lite. Inte så mycket dator ikväll eller någon kväll så länge tills vi fixat en ny internet trådlös till MIN dator! Men jag skriver så mycket och så ofta jag kan!! imorgon ska jag på bio med barndomsvännen sandra som jag inte varit med på flera år! typ. pussi c

Här är bild på de tre "tröjplaggen" jag köpte igår. Idag hade jag på mig den längst till höger och imorgon ska jag köra på den i mitten tycker att den är lite cool och färggrann. Den vita är helt vanlig med urringning därbak och jag älskar såna! Helt galen i min helt vanliga svarta och grå såna liknande tighta tröjor! Så jag kör på den. Förlåt! Internet segade sig igen. Love ya

Kommentarer
Postat av: Hedda

Vart kommer dom första två tröjorna ifrån?:D

2009-03-19 @ 15:25:01
URL: http://pinkliips.blogg.se/
Postat av: C

Ginatricot såklart! Har du inte lärt dig från mina inlägg? Haha.. bye!

2009-03-19 @ 22:37:56
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Hedda

hahah joo det borde jag gjort x)

2009-03-20 @ 08:47:24
URL: http://pinkliips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0