Imorgon är det (absolut) skolan!

Hejhej!

Jag och mamma kom hem nyss, jag känner ju mig hur bra som helst. nu fick mamma bekräftelse för det, vi var på karolinska. då jag träffade min "nya" läkare fabian som är typ runt 25 år. och han var sådär jättetrevlig - och intim. han flirtade med mig så det syntes, och jag frågade mamma om det bara var jag så skrattade hon och hon hade märkt det så mycket. det har blivit allt oftare att, alltså mamma brukar prata förmig. typ när läkaren frågar ja vad har vi här så svarar mamma, men nu vill dom inte ens lyssna på när hon sitter där i hörnet o pratar. hahaha, omg. Så sa han typ: ja du och din pojkvän pussas, ja du har ingen nu va? jag ba ne, typ så börja han pilla på mitt ben jag ba wtf!!!

Vi åt frukost på sirap och sen gick vi till h&m mamma skulle handla en sak snabbt, men så såg jag smink och underkläder som jag behövde. så jag köpte: 1 casual svart bikini överdel/underdel, 2 trosor, 2 bhar, 1 mineral puder maxfactor, 1 foundation någon mineral grej loreal, en ögonbrynspenna från h&m..

Tar bilder sen.. jag är himlans trött nu och ska nog lägga mig, kameran har laddat ur så jag laddar den nu! Puss
http://liiiisaa.blogg.se/images/namnl_s_1178210956.jpghttp://www.skonhetsguiden.se/data/page/image//block/ny-mineral-puder-fran-max-factor---natural-minerals-foundation-8.jpg

Trean på bilden.

Kommentarer
Postat av: Malle

Hoppas din dag blir bra!



Kramar Malle

2009-03-26 @ 12:53:05
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0