Hur tror ni jag är som person?

Nå, läsare? Hur tror ni jag är? Tror ni jag är blyg, bitchig, social, trevlig, gullig, skrattig, flirtig, otrevlig yes you name it! Jag vill veta vad ni får för bild av mig, (eller Martina) och på vilket sätt ni kanske gillar oss och kanske även hatar oss? Vad är våra, "åh vad irriterande när hon gör det" delar, och vad är det "åh, åh.. nu kommer det igen! Jag längtar!" delar?
Jag vill ju så gärna veta! Jag vill veta hur ni är och så. Det är alltid kul för bloggaren själv att veta också! Och kommentera gärna också inläggen mer. Har inte varit så hemskt mycket fast våran läsarsiffra har blivit högre! Hoppas ni gillar bloggen för vi gillar er. Jag kommer snart ladda in videoinlägget och det blev lite konstigt och man hör knappt något. Så förvänta er inget högt nu, för jag är inte bäst på allt. Och det är då videoinlägg, det är haha det sämsta jag gör. Ni kanske har märkt?
Har också kollat igenom lite gamla bilder och så och jag var så brun förut! Inte i somras dock, det är så ledsamt.. för jag inte var utomlands alls. Som jag alltid brukar vara. Jag blir ju så lätt brun men Sveriges sol gav mig ingen färg! Men nu är jag dock olagligt blek. Hehe. Var och solade igår, men det gav ingen resultat. Eller på magen lite men inte alls i ansiktet! So bad... funderar på att köra på b-u-s igen (brun-utan-sol) och det är ett bra resultat! Dock att det blir orange.. /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0