Home..

Hemma!! Äntligen!! Jag bråkade med mamma imorse och det blev värsta konflikten. Så jag sa att jag inte skulle komma hem ikväll för jag fick utegångsförbud men det blev annorlunda, mamma är ute med en väninna så jag kom och hämtade ut hunden för jag tyckte synd om henne för mamma är på jobbet och hon inte varit ute.. Åkte till Karin efter skolan vi åt en massa, jag åt två mackor, nudlar, 1 toast, 1 till macka och ett äpple! Oj.. Sen kollade vi på forgetting sarah marshall "dumpad". Men jag somnade. Haha så jag tyckte det var dags att gå.. Jag hoppas jag får gå ut imorgon, det är ju fredag och jag är dötrött på skolan! Ska vara med Emeliy imorgon, vi kanske ska på stan. Eller på bio iallafall..Så får vi se vad som händer mot kvällen. På lördag är det iallafall fest hos eeeeee*****eeeeliy. Gjorde både ett engelska-oförberett-hörtest och ett svårt spanskaprov.. det gick absolut INTE bra på spanskan!!!


Kramar C


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Amen sluta baby!!!

2009-03-05 @ 19:33:41
URL: http://emilialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0