Hello gorgeous...

Hejhej!

Vilken.. dag, igår. Alltså ingenting speciellt hände, emilia sov över så gick jag till Henrietta och sen så spelade vi in vår intervju och det var kul i typ 10 minuter. Sen åkte jag hem och senare träffade jag några killkompisar. Vi snurrade runt i vasastan och sen mötte jag Karro och Lovisa vid tcen kl: 20:00. Vi åkte till Mischa och där var Boel och sen kom Karin. Vi kollade lite på Robinson där Mischas kusin Erik (han smala blonda) var med. Inte för han tar så stor plats i tvrutan men, haha..

Efter så åkte vi till tekniska och där var tjejerna jättekissnödiga (jag erkänner.. jag borde tagit bild) kalla 4 satt på rad och kissade och det såg riktigt kul ut. Haha. Så stack jag hem för jag orkade inte gå på någon fest dom skulle på. Nej jag kände bara för att åka hem, så jag ringde Dante och fick gå den långa sträckan till Stadion och det var sviiiiinkallt!!! Så väntade jag på bussen i evigheter och så åkte jag hem och åt mackor och var skithungri.. Ska möta dante senare sen måste ja också göra engelska läxan alltså jag måste läsa ut en hel bok idag, för jag inte haft tid med det annars.. fick liksom läxan i fredags. Jaja jag klarar det!! Vi får se hur det går.. hoppas att mami o jag fortfarande ska gå på bio ikväll. Vi tycks ha glömt det helt..

How was youre yesterday??


Tre-väskan där jag köpte min underbara trådlösa älskling ifrån

Min rosa dröm3

Blev helt klart inspirerad av Emilias O i fredags (sorry!!) Skitfint.

/Corinnahhhhhh

Kommentarer
Postat av: Emilia

Älskling tack, du var skit snygg i "mina" kläder :) haha

2009-03-22 @ 14:57:24
URL: http://emilialundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

var kommer den där blusen ifrån? / tröjan?

2009-03-22 @ 15:26:08
Postat av: C

gina :)

2009-03-22 @ 17:03:50
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0