Hårspray = fjortis?..

.. verkligen inte! Självklart att överproducera så att håret ser ut som ett skatbo. Men inte för att fixa till en frisyr så att den ska ligga på plats och så. Fick världens blick idag utav någon tjej när jag stod på hm och skulle betala en hårspray och en kjol.

Igårkväll, det var ritkigt mysigt. Vi körde saning och konka, tro det eller ej men fyfan va roligt och det vart riktigt kinky eller vad säger du .. nadja.. haha! Vi beställde hem american pan pizza, åt godis, tårta, snacks, jordgubbar doppade i vit óch mjölk choklad. Det var en riktigt mysig kväll. Senare när det bara var jag, mella, jasse och jessica kvar satte vi på the grudge (asian version) fyfan, jag såg kanske i 30 min sen blundade jag igenom exakt hela filmen. Jag är ju självklart så löjlig att jag är både mörkrädd, jävligt mörkrädd och jag tror på ungefär allt jag ser inom skräck. Patetiskt kanske men växer väl snart ifrån det, hoppas jag.. Haha! Sen somnade vi senare, vid 4..5 kanske. Vet faktist inte.. Haha, vaknade av mella som satt och slog mig klockan typ tio.. Tro mig hade jag en pistol just då hade hon inte levt nu. Hahah! Sen så käkade vid och senare vaknade jasse och jessica. Haha tro ine att vi är störta inbjudarna och bara plockade på oss mat. Hennes mamma ställde fram frukost till oss. haha! ( och bilder från kvällen kommer, det var två toppen fotografer, jasse och mella)

Sen vid 4(?) drog jag, mella, jessica och sandy till deras farmor och fick mat. Vi käkade lite vid sex var vi i kista och sen skulle jessica och hennes syster se en shopaholics beskännelse så jag och mella fortsatte att kolla runt, hittade ett par sjukt snygga high heels för 600 från bianco men dem är så mina. Svarta och mella ska köpa lila, skit fint. Vi har redan planerat våran outfit till hennes födelsedags kväll som kommer vara ute i stan på någon schtek resturant, hah!
Fick med mig hem en lila jätte söt kjol som verkligen kan användas både till fest och till skola. Så det är toppen!
Kom hem vid åtta, sitter nu bara med datorn i knäet och kollar på van veteern, sorlig vis har jag redan sett den som går nu..

Take care bitches /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0