Godnatt

Imorgon är det skola och jag är inte sömnig alls! Orolig att jag inte kommer vakna eller något för jag har lyckats igen få min rutin att gå helt åt *. Jag kommer hem liksom vid 1 och jag räknar med att gå och lägga mig 11 på skoldagar. Well wish me luck, jag är inte morgonpigg men jag är kvällspigg som fan! Imorgon ska mamma skjutsa mig till skolan på vägen till jobbet, har inget busskort så vi ska köpa ett och kanske ta en morgonfika någonstans innan en låååång dag.
Har något konstigt blåmärke över läppen men det är inte munsår eller något liknande, det gör ont som fan och ser ut som ett blåmärke. DEN MÅSTE BORT TILLS IMORGON! någon kanske tror att det är herpes? Shit! Haha.... det är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0