France, NEXT!

Hej!

Jag håller på och packar just nu.. det går sådär och den är redan helt fullproppad. Hos pappa är det 16-20 grader varmt och det är ju helt nicevarmt då alltså! Så jag packar med lite varmare, men så ska vi åka skidor också.. så vi får se hur de blir alltså. jag och mamma e så sugna på tjockismat så vi ska snart iväg (haha oj sent...) till mcdonalds! haha. Men det är ju endå vår sista time på 1 vecka. Behöver njuta lite för jag kommer knappast få tjockis hos pappa. Men, jag får leva med det och uppdaterar därifrån och har med kamera! Nice va? Följ bloggen!

Förlåt för idag alltså, det är ite meningen att det har blivit så. Men jag mötte upp fanny och sofia efter skolan och det blev drama lite.. kanske avslöjar senare kanske.. men jag sov sen när fanny och sofia åkt hem. Så jag sov till halv 10. Nu ska jag packa klart åker ungefär vid 10 imorgon och bloggar när jag kommit dit! Sounds good??


Inte färdigpackat!

Min efterlängtade mössa som lagt hemma hos fanny i 3286 år

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0