False people make me *** sick!

Asså ursäkta, men mitt hat mot falska hopplösa idioter växer allt mer och mer. Fan blir så äckligt irriterad!! Åh måste göra något med all min ilska jag bär på.. Vad lönar det sig med att hugga folk i ryggen, ha två olika sidor, snacka skit och asså nej. Jag lackar ur! Måste andas..

Nog om det. Mer till bloggen. SÅ vad händer nu då? Chillar framför datan, har vart med jasse i princip hela dagen. Sen lunch till för halv nio drygt. Vi har inte gjort så mycket, mer "catch up lost times".. Känns hemskt att allt som hände skulle hända. Saknar allt förjävla mycket.. Dom förstod mig på ett sätt, stöttade mig, fanns där och allt. Gör ont.. Saknar för många människor, hatar att glida isär.. Har förlorat för många människor på senaste, känner mig förjävligt. Jag orkar inte.. Det gör ont, tanken av allt som hänt och allt som händer. Vill bara börja om, förlåt alla.. Jag suger på att vara vän

FYFAN VILKET NEGATIVT INLÄGG!

..är skit sur. Allt är fel just nu.. I cant do this, not now. Why?? /M
 Förlåt.. ni 3.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0