(få) Bilder från i lördags




Dom här bilderna hittade jag i Karin & Karolinas blogg från i lördags. Inte så många men det var iallafall på tunnelbanan påväg från Mischa till tekniska. Jag var helt trött medans alla andra var mer pigga. Haha vad som slog mig när jag kollade på dom här tunnelbane bilderna var att vi har varit ganska många gånger tillsammans på tunnelbanan, iallafall jag, mischa karolina och karin. och jag kom precis på en från förra helgen eller förrförra. Då Mischa höll i någon ölburk, och hon insåg att det var en vit grej därinne.. vår konversation:
M: Det är något vitt här i

Karin: Det kanske är en tablett

Corinna: Shit, en tablett? Får jag se!!

*Tittar in i det lilla hålet. Knappt ser något, sen visar Mischa en synvinkel*

C: Det är fan en boll.. typ en pingisboll! Tänk om den innehåller knark?

M: Shit, jag har ju druckit typ halva. Och nu ser jag den? Den är typ tysk! Dom kan ha gjort vadsomhelst.
(Alla pratar och är oroliga över den vita bollen som lever i hennes burk... när plötsligt..)

En kvinna: *Hon kollar på oss som om vi var dumma i huvudet, som haha får det att få oss som det. Fatta vad kul att se ett gäng tjejer som sitter och är oroliga och ba shit jag ska anmäla det här lalala.. sen brister hon ut:)
- Det är meningen att det ska vara en boll där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0